نوشته شاخص

کسب پایه جدید

شرکت مهندسین مشاور شیب راه تدبیر موفق به کسب پایه ۳ تخصص راه سازی و طراحی شهری گردید.

این موفقیت را به جامعه مهندسان و شهروندان عزیز تبریک عرض می‌نماییم.

123

نوشته شاخص

مناقصه ارزیابی کیفی تکمیل پروژه ساختمان معاونت غذا و دارو

ariatender_95100890

 

پرسش و پاسخ های متداول

سوال ۱: روش تدارکاتی قرارداد چیست؟

پاسخ: روش تدارکاتی قرارداد “سرجمع” می باشد.

سوال۲: متن تکمیل شده عبارت سطر آخر صفحه ۵ اسناد ارزیابی کیفی چیست؟

پاسخ: چنانچه در صفحه ۱۱ تأکید شده است، به میزان حداکثر ۱۵% مبلغ برآورد پروژه، به صورت اوراق قرضه پرداخت خواهد شد.

سوال ۳: با عنایت به تخصیص اوراق خزانه با سر رسید یک الی چهار سال برای پروژه معاونت غذا و دارو، این احتمال وجود دارد که صورت وضعیت پیمانکار فاز ۲ پروژه مذکور تا سقف ۲۰ درصد از اوراق یاد شده پرداخت بکنید.

نوشته شاخص

انتخاب شرکت مهندسین شیب راه تدبیر به عنوان شرکت برتر منطقه آذربایجان

انتخاب شرکت معزز شیب راه را در جمع برترین شرکت های منطقه در شاخص های مورد ارزیابی در سایه فعالیت همکاران و همراهان شرکت را تبریک عرض می نماییم.

با آرزوی دستیابی به جایگاه واقعی شرکت در سایر عرصه ها

مدیریت و کارکنان مهندسین مشاور شیب راه

bartar

نوشته شاخص

کسب پایه جدید

شرکت مهندسین مشاور شیب راه تدبیر موفق به کسب پایه ۳ تخصص تأسیسات آب و فاضلاب و پایه ۳ تخصص ساختمان های آموزشی، ورزشی، بهداشتی و درمانی گردید.

دریافت پایه ۳ تخصص تأسیسات آب و فاضلاب و پایه ۳ تخصص ساختمان های آموزشی، ورزشی، بهداشتی و درمانی مهندسین مشاور شیب راه را به جامعه مهندسان و شهروندان عزیز تبریک عرض می‌نماییم.

ConsultantCertificateReport

نوشته شاخص

بازنشستگی جناب آقای مهندس غفاری مهر

جناب آقای مهندس غفاری مهر

ضمن تبریک بمناسبت نائل شدن به افتخار بازنشستگی. از خداوند منان تنی سالم و دلی خوش برای شما و خانواده محترمتان خواستاریم.همواره شاد خرم و در تمام مراحل زندگیتان موفق و سربلند باشید.

photo_2016-08-21_09-45-24

نوشته شاخص

دریافت پایه یک

شرکت مهندسین مشاور شیب راه تدبیر موفق به ارتقاء پایه خود در رشته ساختمان‌های مسکونی-اداری، صنعتی و نظامی از ۲ به ۱ گردید. لازم به ذکر است این مشاور در شمالغرب اولین شرکتی است که موفق به کسب پایه ۱ در این رشته می‌گردد.

دریافت پایه ۱ رشته ساختمان‌های مسکونی-اداری، صنعتی و نظامی مهندسین مشاور شیب راه را به جامعه مهندسان و شهروندان عزیز تبریک عرض می‌نماییم.

 

 

نوشته شاخص

هفدهمین سالگرد تأسیس شرکت مهندسین مشاور شیب راه تدبیر

به مناسبت هفدهمین سالگرد تأسیس شرکت مهندسین مشاور شیب راه تدبیر، مراسمی با حضور مدیریت شرکت، آقایان عرفان و علیزاده و اعضای دفتر مرکزی شرکت، در محل دفتر شرکت با صرف شیرینی و ناهار برگزار گردید.

در ابتدای مراسم آقای مهندس روزبه عرفان، مدیر عامل شرکت، سخنرانی ایراد فرمودند که اهم خلاصه آن به شرح زیر می‌باشد:

ایشان ضمن خوش‌آمدگویی به خانواده شیب‌راه، در راستای اهم برنامه‌های جاری و آتی شرکت، یعنی تبدیل شرکت به سازمان خطاناپذیر و ارج نهادن به مهندسی ارزش و نهادینه کردن مدیریت در امر کیفیت سازمان و تعالی سازی سازمانی سخنانی ایراد نمودند.

در ادامه ضمن پرده برداری از سیستم اتوماسیون اداری شرکت، ارتقاء عن قریب رتبه شرکت از دو به یک را به اطلاع حضار اغلام نمودند.

در خاتمه از آقایان مهندس منوچهر قاسم‌زاده، مهندس محمدرضا بایبوردی و خانم نسرین صلحی‌وند، خانم زهره علیزاده و خانم مهندس سولماز طالبی با اهداء لوح تقدیر و هدایا توسط مدیران شرکت تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، مجمع عمومی عادی سالانه انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ با حضور نماینده اتاق بازرگانی تبریز تشکیل شد.

حاضرین در این مجمع پس از استماع گزارش های عملکرد هیئت مدیره، خزانه دار و بازرس قانونی و طرح سوالات از سوی اعضا و ارائه پاسخ لازم از سوی هیئت مدیره، گزارش عملکرد اجرایی و مالی هیئت مدیره را تصویب کرده و در آخر این نشست، انتخابات اعضای هیات مدیره با رای گیری انجام شد.

در این جلسه از سوی اعضای انجمن، محمدعلی نجاری کهنمویی، روزبه عرفان، حسن صدیقی، جواد اعتماد، عبدالحسین محجل امامی، محمدرضا باقری و محمدرضا جداری سفیدگری به مدت سه سال به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و سیدعلی اشرفی موسوی نیز به مدت یک سال به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.  

https://www.tzccim.ir/News/3615/

کسب رتبه جدید

شرکت مهندسین مشاورشیب راه تدبیر با پایبندی به تعهد خود در ارائه بهینه خدمات مهندسی به هم میهنان عزیز با افتخار به استحضار می رساند موفقیت ارزشمند دیگری نصیب شرکت مهندسین مشاور شیب راه شده و صلاحیت رشته سازه ومقاوم سازی به سیاهه صلاحیت های دیگر شرکت افزوده شده است.

ضمن سپاس و قدردانی از زحمات و تلاشهای صادقانه مدیران ،کارشناسان و کارکنان این شرکت، همچنین دلگرمی از سوی کارفرمایان گرانقدر، امیدواریم با موفقیت های روزافزون، موجبات توسعه و ارتقاء خدمت رسانی مطمئن ومطلوب تری رابرای مردم عزیز کشورمان به ارمغان آوریم.

کسب پایه جدید

شرکت مهندسین مشاور شیب راه تدبیر موفق به کسب پایه ۳ تخصص انتقال نیرو گردید.

این موفقیت را به جامعه مهندسان و شهروندان عزیز تبریک عرض می‌نماییم.

تالار مذاکرات سرمایه گذاری شهری با حضور شرکتهای داخلی و خارجی و نهادهای شهری

جمهوری اسلامی ایران در دهه های اخیر در حوزه های علمی و فنآوری توانسته است سرآمد کشورهای منطقه  باشد و رتبه های مناسب جهانی را کسب نماید ولی بنا بدلایل متعدد که خارج از حوصله این مقال است  در حوزه اقتصادی نتوانسته است به موقعیت تعریف شده در برنامه های تعریف شده برسد.

اکنون که در نیمه دوم برنامه بیست ساله و سند چشم انداز توسعه هستیم ازاهداف تعریف شده ، فاصله معنی دار و زیادی  داریم و دلایل آن نیز متعدد است . در بررسی دلایل عدم توفیق در حوزه اقتصادی و توسعه ، اکثر صاحب نظران معتقدند که ریل لازم برای حرکت قطار توسعه در کشور وجود ندارد یا به بیان دیگر با ساز و کار و زیر ساختهای اداری و کسب و کار موجود نمیتوان به توسعه رسید . در یک تشبیه ساده ، فضای کسب و کار و زیر ساختهای قانونی و ساختاری کشوری مانند امارات یا هنگ کنگ شبیه بزرگراه عریض و بدون شیب و بدون مانع است که امکان حرکت فعالین اقتصادی با سرعت مطمئنه و بدون ریسک وجود دارد بدون اما همان مسیر برای فعالین اقتصادی کشورمان به مانند مسیر کوهستانی صعب العبور با موانع زیاد وشیب  تند و ریسک فراوان است و حرکت را یا غیر ممکن و یا بسیار سخت مینماید.

اطلاعات کلی تالار

فرایند ثبت نام

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.